PILATES TŘEBÍČ

Hana Toufarová

Trápí vás bolesti zad, krční páteře, zkrácené svaly?
Přijďte si s námi zacvičit !

Hana Toufarová

Hana Toufarová

Pilates předcvičuji od roku 2010. Jsem držitelkou certifikátu Sabongui Pilates Academi. Více o mne ...


MOTO PILATES

Moto Pilates

Co je PILATES ?

Metodu Pilates vyvinul a propracoval začátkem 20. století Joseph Pilates (nar. 1883) v Německu. Jako dítě býval neduživý a často nemocný a vycházel z toho, že tělesné zdraví je jedna spojitá nádoba a cvičení dokáže uzdravit tělo z nemoci. Pilates byl obdivovatelem tradičních východních cvičení, které se zaměřují na tělesnou kondici, svobodnou mysl a strečing. Navíc dobře ovládal západní přístup řeckého a německého fitnessu, které kladly význam na silné a pevné svaly. Spojil oba tyto směry a vytvořil svůj vlastní program na rozvoj těla a mysli. Cvičební program formuje a zpevní choulostivé partie kolem pasu, boků, hrudníku, formuje krásné, dlouhé svaly na nohách, zlepšuje držení těla a učí správnému dýchání.

10 důvodů proč cvičit Pilates


Zásady Pilates


Co na sebe a jak často cvičit ?

Optimální je cvičit 2 až 3x týdně z důvodu svalové paměti, která trvá 3 dny. Vzhledem k tomu, že se jedná o posilování bez zátěže, pouze s vlastním tělem, vybavení je nenáročné. Potřebujete pouze pohodlný oděv, cvičí se na zemi na podložkách naboso. Díky variabilitě cviků je možné sestavit program pro úplné začátečníky, ale i zkušené sportovce.


Joseph H. Pilates měl rád život. Sám říkal: “Doporučuji všem moje cvičení, udělá vás šťastnějšími. Od té doby co cvičím jsem nebyl nemocný, nebral jsem nikdy ani aspirin. Jím to co mám rád (např. steak). Kdyby lidi viděli jak žiju – občas i kouřím (doutníky), piju víno a miluji – nevěřili by tomu. Láska! Bez té jste mrtví!”


Spolupracujeme: pevnezdravi4.webnode.cz

2012 © Hana Toufarová - Pilates Třebíč | Vytvořil: Dana Pohořilská   Kontakt: pohorilska@centrum.cz